Infopensiuni, portalul pensiunilor din Romania, iti ofera informatii actualizate despre cazare in pensiuni si vile din toata tara - Cazare litoral 2012 - cazare Mamaia, cazare Vama Veche, cazare Eforie Nord, cazare Mangalia, cazare Navodari - Cazare Valea Prahovei - cazare Sinaia, cazare Predeal - cazare zona Brasovului - cazare Bran, cazare Moieciu - cazare statiuni balneo - cazare Vatra Dornei - cazare Sibiu

Comentariile turistilor pentru Pensiunea Casa Valasoaia 3***

Nota pensiune

7.8
Nota bazata pe 7 comentarii
Notele sunt date de utilizatorii nostrii dupa ce s-au cazat la aceasta unitate

Notele utilizatorilor

Numar comentarii: 7

28.11.2011
    Nu exista text aferent acestui comentariu
    se vede ca incercati..va starduiti fff mult...dar sincer nu va iese prea bine..(deloc)...am intalnit o ospatarita la pensiune si mi-a vorbit de parca ea era clientul si eu ospatarul...daca vreti sa va fie bine...schimbati personalu..si mancare e destul de buna..mai licrati la papanasi...cum a scris si D-na mai jos...imi pare rau

27.06.2011
    Am vizitat imprejurimile Brasovului si am dormit la aceasta pensiune: am fost atat eu cat si sotul meu foarte incantati de ambianta placuta si de ospitalitatea de acolo. Mancarea a fost grozava! Anul acesta m-am reintors la Brasov si nu m-am putut abtine sa nu iau macar un pranz la Casa Valasoaia. Am regasit acelasi patron si parsonal prietenos. Pensiunea s-a modernizat si , parca, a fost si mai primitoare! Este de recomandat!

21.06.2011
    Nu exista text aferent acestui comentariu
    A fost o data ceve de pensiunea asta....esti si acum nu am ce zice bravo patronului...eu am fost o data din intamplare si in anul 2010 si am mancat o tochitura extraordinara..si din toata saracia am mancat si papanasi..iar acum am fost acum vreo doua luni eu trecand de la bucuresti la brasov mam oprit iara si va spun si va rog sa nu va suparati nu a mai fost la fel...pacat...dar sper ca data viitoare cand mai trec sa fie ca anul trecut..va pup si spor la bani...

19.06.2011
    este superba,,,merita vizitata,,,,si patronul este super de treaba,,nu ezitati sa vizitati toate serviciile oferite aici

15.09.2010
    Am stat doua nopti la aceasta pensiune. Peisajul este minunat. Pensiunea este aranjata simplu, cu gust, in deplina armonie cu linistea pe care noi am cautat-o. Personalul este foarte amabil si dragut, incepand cu cei de la receptie si terminand cu seful unitatii. Mancarea este delicioasa... si chiar am tinut sa incercam mai multe feluri; nimic nu ne-a dezamagit indiferent ce am ales. Camerele sunt spatioase, simple, mobilate in stil rustic si foarte ingrijite. Un loc simplu, dar imbietor prin tot, acel loc in care regasesti senzatia de acasa si unde vom mai merge cu siguranta.

23.08.2010
    Nu exista text aferent acestui comentariu
    Mancare este extraodinar de proasta !
    Duminica 22.08.2010.
    Cred ca bucatarul a ramas repetent !?!
    Servirea este dupa ce masina si cum arata clientul (sic!)

08.08.2010
    Am ajuns intamplator la pensiunea-restaurant Valasoaia in august 2010 si pot spune ca este foarte frumos. Mancarea a fost foarte buna, iar papanasii minunati.

Inapoi la Cazare Cheia
Pensiunea Casa Valasoaia 3***
Adresa:  la 20 km de Brasov, intre Bradet si Cheia, DN1 A
Web:  www.casa-valasoaia.com
Pers. contact:  receptie
Nu uita sa mentionezi ca ai vazut oferta pe Infopensiuni.ro
InfoTurism membru ANAT © 2004 - 2024 SC InfoTurism Media SRL. Toate drepturile rezervate.
Infopensiuni.ro va ofera pensiuni si vile din toate zonele turistice, oferte speciale, rezervari online.
Termenii si conditiile de utilizare | Politica de Confidentialitate | Politica de Cookie-uri | Legislatie | Contact |  Harta site