Infopensiuni, portalul pensiunilor din Romania, iti ofera informatii actualizate despre cazare in pensiuni si vile din toata tara - Cazare litoral 2012 - cazare Mamaia, cazare Vama Veche, cazare Eforie Nord, cazare Mangalia, cazare Navodari - Cazare Valea Prahovei - cazare Sinaia, cazare Predeal - cazare zona Brasovului - cazare Bran, cazare Moieciu - cazare statiuni balneo - cazare Vatra Dornei - cazare Sibiu

Comentariile turistilor pentru Pensiunea Monor 2**

Nota pensiune

5.4
Nota bazata pe 1 comentarii
Notele sunt date de utilizatorii nostrii dupa ce s-au cazat la aceasta unitate

Notele utilizatorilor

• Comentariu pentru Pensiunea Monor
    Vasile Sofariu
    22.12.2011
    Am fost cazat la aceasta pensiune in repetate randuri in ultimi 2 ani. Camera cu cele necesaresi intotdeauna cu programare din timp.
    In camera de baie miroase a canal si dushul curge permanent peste pardoseala din gresie. NICIODATA nu am primit un bon pentru plata ce am facut-o cu toate ca am solicitat acest lucru. Situatia cea mai penibila si disperata a fost in luna august cand cu o saptamana inainte am sunat de la noi de la Brasov si mi-am rezervat camera dorita, iar cand am ajuns acolo impreuna cu sotia, nu am mai primit camera dorita fiind ocupata, dar am primit o alta camera la masarda, fara baie , doar cu o baie comuna, la acel nivel fiind cazati si aiti barbati care lucrau pe un santier din Cluj. Eu am refuzat acea camera , deoarece nu pute-am urca scarile , am venit la Cluj pentru operatie. A doua zi dimineata eu ma internam in spital, sotia mea trebuia sa ramana la pensiune pentru urmatoarele 7 zile, dar in acele condiiti cu baie la comun era exclus. Foarte impertinenta doamna propietara, ne trimetea la alte pensiuni, eu bolnav nu pute-am sa ma deplasez cu usurinta. Cu greu am gasit ceva convenabil spre seara tarziu si departe de locul in care dore-am sa fim cazati. Recomand toturor celor care doresc cazare in Cluj sa EVITE pensiunea MONOR
Pensiunea Monor 2**
Adresa:  Cluj-Napoca, Strada Dunarii nr. 20, jud.
Web:  www.pensiunea-monor.ro
Pers. contact:  Monorean Dacian
Telefon:
Click aici pentru a vedea numarul de telefon!
Nu uita sa mentionezi ca ai vazut oferta pe Infopensiuni.ro
InfoTurism membru ANAT © 2004 - 2017 SC InfoTurism Media SRL. Toate drepturile rezervate.
Infopensiuni.ro va ofera pensiuni si vile din toate zonele turistice, oferte speciale, rezervari online.
Utilizand acest serviciu inseamna ca sunteti de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.| Legislatie | Contact Harta site