Infopensiuni, portalul pensiunilor din Romania, iti ofera informatii actualizate despre cazare in pensiuni si vile din toata tara - Cazare litoral 2012 - cazare Mamaia, cazare Vama Veche, cazare Eforie Nord, cazare Mangalia, cazare Navodari - Cazare Valea Prahovei - cazare Sinaia, cazare Predeal - cazare zona Brasovului - cazare Bran, cazare Moieciu - cazare statiuni balneo - cazare Vatra Dornei - cazare Sibiu

Comentariile turistilor pentru Pensiunea Monor 2**

Nota pensiune

5.4
Nota bazata pe 1 comentarii
Notele sunt date de utilizatorii nostrii dupa ce s-au cazat la aceasta unitate

Notele utilizatorilor

• Comentariu pentru Pensiunea Monor
    Vasile Sofariu
    22.12.2011
    Am fost cazat la aceasta pensiune in repetate randuri in ultimi 2 ani. Camera cu cele necesaresi intotdeauna cu programare din timp.
    In camera de baie miroase a canal si dushul curge permanent peste pardoseala din gresie. NICIODATA nu am primit un bon pentru plata ce am facut-o cu toate ca am solicitat acest lucru. Situatia cea mai penibila si disperata a fost in luna august cand cu o saptamana inainte am sunat de la noi de la Brasov si mi-am rezervat camera dorita, iar cand am ajuns acolo impreuna cu sotia, nu am mai primit camera dorita fiind ocupata, dar am primit o alta camera la masarda, fara baie , doar cu o baie comuna, la acel nivel fiind cazati si aiti barbati care lucrau pe un santier din Cluj. Eu am refuzat acea camera , deoarece nu pute-am urca scarile , am venit la Cluj pentru operatie. A doua zi dimineata eu ma internam in spital, sotia mea trebuia sa ramana la pensiune pentru urmatoarele 7 zile, dar in acele condiiti cu baie la comun era exclus. Foarte impertinenta doamna propietara, ne trimetea la alte pensiuni, eu bolnav nu pute-am sa ma deplasez cu usurinta. Cu greu am gasit ceva convenabil spre seara tarziu si departe de locul in care dore-am sa fim cazati. Recomand toturor celor care doresc cazare in Cluj sa EVITE pensiunea MONOR
Pensiunea Monor 2**
Adresa:  Cluj-Napoca, Strada Dunarii nr. 20, jud.
Web:  www.pensiunea-monor.ro
Pers. contact:  Monorean Dacian
Telefon:
Click aici pentru a vedea numarul de telefon!
Nu uita sa mentionezi ca ai vazut oferta pe Infopensiuni.ro
InfoTurism membru ANAT © 2004 - 2024 SC InfoTurism Media SRL. Toate drepturile rezervate.
Infopensiuni.ro va ofera pensiuni si vile din toate zonele turistice, oferte speciale, rezervari online.
Termenii si conditiile de utilizare | Politica de Confidentialitate | Politica de Cookie-uri | Legislatie | Contact |  Harta site