Infopensiuni, portalul pensiunilor din Romania, iti ofera informatii actualizate despre cazare in pensiuni si vile din toata tara - Cazare litoral 2012 - cazare Mamaia, cazare Vama Veche, cazare Eforie Nord, cazare Mangalia, cazare Navodari - Cazare Valea Prahovei - cazare Sinaia, cazare Predeal - cazare zona Brasovului - cazare Bran, cazare Moieciu - cazare statiuni balneo - cazare Vatra Dornei - cazare Sibiu

Comentariile turistilor pentru Pensiunea Las Strada 4****

Nota pensiune

8.6
Nota bazata pe 3 comentarii
Notele sunt date de utilizatorii nostrii dupa ce s-au cazat la aceasta unitate
useri recomanda1 useri recomanda aceasta unitate

Numar comentarii: 3
    Liviu Miron
    05.02.2016
    in general ok ; mi-a placut !
    meniul de restaurant cam "subtire" ; nu prea ai ce sa alegi ; bucatareasa ar trebui sa invete sa prepare ciorba radauteana si ciorba de burta ;

05.08.2010
    Nu exista text aferent acestui comentariu
    Buna ziua,
    Am insistat sa gasesc un site unde sa pot lasa impresia creata la pensiunea la strada. Am stat la ei in perioada 19-24 iulie. Pensiunea este absolut superba iar camerele sunt decorate f frumos. Singura obiectie ar fi ca, in camerele decorate in stil retro si elegant atarna pe perete nuduri de prost gust care nu au nici o legatura cu nimic.
    Ceea ce vreau sa subliniez este CONTRASTUL intre eleganta si ospitalitate. Nu am intalnit asa ceva. Oamenii aia nu stiu ce inseamna serviciile. Mai mult, in Moldova oamenii sunt cunoscuti pentru ospitalitate si buna dispozitie. Nu ti se da buna ziua, dupa 5 zile nu spune nimeni "la revedere", nu stiu sa-ti vorbeasca. In una din zile am urcat in camera cu o colega de servici, trebuia sa ne schimbam si sa plecam la o alta intalnire cu un alt client. Dupa 5 min deja suna telefonul si pe un ton artagos mi se reprosa ca nu am voie sa urc cu nimeni in camera. Nu mai vorbesc de faptul ca, in secolul asta si la eleganta la care se preteaza daca vrei internet ti se da un colac de cablu de la receptie si n-ai decat sa cauti priza de net. Ei bine priza este in spatele biroului pe care trebuie sa-l muti, sa bagi cablu si sa te intinzi peste tot.
    Va anunt ca un router wireless este 200 lei.
    Nu mi-a placut! Am last acolo cu parere de rau 600 de lei!
    Nu ma voi intoarce!
    Pensiunea Las Strada : Buna ziua Avem o intrebare pentru domnisoara Ana Iliescu! Dupa toate neplacerile pe care le a-ti avut la noi , DE CE A -TI REVENIT? Dupa toate neplacerile si comenturile negative, in perioada 18-19. 10.2010 aceasta domnisora s- a cazat din nou la pensiunea nostra. - 20.10.2010 08:53

13.04.2010
    Nu exista text aferent acestui comentariu
    Am ales pensiunea LS pentru weekendul trecut, 9 si 10 apr 2010 - dupa un search rapid pe infoturism.ro, ale carui oferte le folosesc de cca 3 ani, si o verificare telefonica a disponibilitatii de cazare.

Nu va puteti imagina atitudinea incredibila a administratorilor(?) pensiunii fata de clientii care eram, in ziua plecarii - duminica 11.04, in care au dat 4 telefoane in camera intre 12,00 si 12,40 - sa eliberam deoarece e rezervata si turistii stau la coada exact la camera nr 2 - sa se cazeze de duminica spre luni. Desi le-am raspuns civilizat ca vom cobori in scurt timp (a fost un weekend de petrecere cu prietenii nostri ieseni, la Paun, in continuarea Pastelui) - n-au inteles; la ora 12,45 sotul meu a coborat cu bagajul, semn destul de clar pentru oricine despre intentia noastra.
    NICIUNDE IN LUME nu am auzit mahalagisme si tipete isterice ca la individa platinata ce se recomanda administratora pensiunii !! nicaieri nu mi s-a intamplat sa ne tutuiasca vreun angajat al hotelului, receptioner sau alta categorie de personal, cum a indraznit persoana in cauza. Modul ei de adresare a fost halucinant : ni s-a adresat “ de sus”, pe ton de ‘morala’ si cu comentarii injurioase, intr-un mod care putea provoca orice reactie comportamentala oricarui turist (si cu certitudine sotului meu). La momentul sosirii, vineri seara, am aflat despre tarifele diferentiate – camera aleasa de noi era 150, nu 135 lei precum mi s-a confirmat telefonic cand am rezervat; ceea ce nu ne-a deranjat nicicum, am acceptat tariful date fiind conditiile de confort – dar nu am aflat si despre ora de plecare in ziua iesirii si ‘regula casei’: turistii care nu predau camera pana la 12,00 sutn taxati suplimentar pentru depasirile intre 12,00 si 14,00 cu 50% din tariful unei zile de cazare. Lucru pe care –l puteau spune telefonic, daca tot au dat 4 telefoane,.. dar a fost mai interesant sa aflu acest lucru de la individa care tipa si insista sa citesc afisul pe care era notata ‘regula’, ca si cum turistul era obligat sa se informeze prin depistarea placutelor de la fata locului si nicidecum datoria lor de gazde sa ne informeze prin viu grai, cum se procedeaza in aceasta industrie.

Cand am solicitat factura pentru serviciile prestate ni s-a raspuns de catre receptionera de serviciu ca nu are cine scrie factura, nici bon fiscal nu poate elibera, ci peste 1 ora sa revenim pentru factura; am insistat pentru factura sau bon, iar administratora platinata a chemat atunci consoarta, care ca prim gest de curtoazie fata de client A TRAS SI A INCUIAT POARTA MOBILA A PARCARII - sa fie sigur ca nu plecam fara sa platim, probabil.. Acesta a printat insa rapid o factura, ce includea si extra taxa de 50% tarif, pe care am decis rapid sa o achitam si sa plecam urgent din acel loc – placut si cu bun gust amenajat, altfel, dar gestionat de niste persoane care nu cred ca au stiut vreodata cat e de importanta pentru afacerea lor experienta pe care o ofera clientului. INCREDIBIL DE NEGATIVA EXPERIENTA!!!

Adaug ca sunt persoana publica si in ultimii 14 ani am instruit in domeniul relatiilor cu clientii peste 5000 de manageri din diverse industrii, inclusiv industrii de servicii. Standardul meu de cazare pentru calatorii de relaxare sau business este de 4 sau 5 stele.
    Pensiunea Las Strada : Sunteti o persoana fara bun simt care nu stie sa respecte niste reguli elementare care sunt peste tot in lume ( camera se elibereaza la ora 12) si care sa nu stie sa respecte oamenii. A-ti fost foarte ofensati in momentul in care receptionerul v- a sunat la camera sa va intrebe daca mai ramaneti o zi( ceasul era trecut de ora 13) ''Sotul " dumneavostra ( daca era el sau vreun bun amic cu care a- ti innoptat )care se afla in stare de ebrietate a INDRAZNIT SA RIDICE MANA ASUPRA UNEI ANGAJATE care incerca sa- i explice ca avem rezervari si nu puteti depasi cu mai mult de o ora eliberarea camerei, deoarece aveam rezervari. Pacat ca functia pe care spuneti ca o aveti si drumurile facute numai in locatii de 4 si 5 stele nu v-au cizelat dar puteati macar sa luati aminte ca ELIBERAREA CAMEREI LA HOTEL SE FACE LA ORA 12 Ne cerem scuze ca am indraznit sa va sunam in camera la ora 13:00 pentru a intreba daca mai ramaneti o noapte sau nu o asa mare personalitate ca dumneavostra, care a devenit crizata si isterica cand personalul a incercat sa va explice ca avem rezervari. Mentionez ca au vrut sa plece fara sa achite, au tipat, au facut criza, au vrut sa loveasca o angajata si toate astea pentru ca au fost sunati in camera la ora 13: 00 cand eliberarea camerei trebuia facuta la ora 12:00 - 30.04.2010 16:30

Inapoi la Cazare Iasi
Pensiunea Las Strada 4****
Adresa:  Iasi, Soseaua Bucium, nr. 89C, jud. Iasi
Fax:  0232 213 653
Web:  www.pensiunealasstrada.ro
Pers. contact:  Amuntencei Costel
Telefon:
0745 542 542
Nu uita sa mentionezi ca ai vazut oferta pe Infopensiuni.ro
InfoTurism membru ANAT © 2004 - 2017 SC InfoTurism Media SRL. Toate drepturile rezervate.
Infopensiuni.ro va ofera pensiuni si vile din toate zonele turistice, oferte speciale, rezervari online.
Utilizand acest serviciu inseamna ca sunteti de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.| Legislatie | Contact Harta site