Infopensiuni, portalul pensiunilor din Romania, iti ofera informatii actualizate despre cazare in pensiuni si vile din toata tara - Cazare litoral 2012 - cazare Mamaia, cazare Vama Veche, cazare Eforie Nord, cazare Mangalia, cazare Navodari - Cazare Valea Prahovei - cazare Sinaia, cazare Predeal - cazare zona Brasovului - cazare Bran, cazare Moieciu - cazare statiuni balneo - cazare Vatra Dornei - cazare Sibiu

Comentariile turistilor pentru Pensiunea Hanul Oierului 4****

Nota pensiune

8.4
Nota bazata pe 12 comentarii
Notele sunt date de utilizatorii nostrii dupa ce s-au cazat la aceasta unitate

Notele utilizatorilor

• Grup
Numar comentarii: 12

30.08.2011
    Am dat un comentariu referitor la pensiunea Valea Argintilor si din pacate nu am inteles prea bine ce s-a intamplat acolo.Retrag tot ce am spus despre aceasta pensiune, pentru ca am incurcat cu alta pensiune la care au fost parintii mei.Nu era vorba despre Pensiunea Valea Argintilor.

17.08.2011
    Am ales sa-mi petrec sarbatoarea Maicii Domnului la Simon,"Valea Argintilor"Am platit conform ofertei- cazare cu demipensiune.Mi s-a parut foarte convenabil pentru o pensiune de 4*,chiar foarte ieftin.In alte pensiuni micul dejun este compus dintr-un ceai,gem si unt.Aici micul dejun fiind foarte consistent,cu branzeturi,lapte.ou ,omleta,iar cina la fel foarte consistenta.Au fost si persoane chiar nesimtite,care isi umplea farfuria,nu manca si-i ramanea in farfurie.Socotesc o bataie de joc.Aveau pretentii ca pentru hotel de 5*.
  • Comentariu pentru Pensiunea Hanul Oierului

Am venit din Italia cu sotul meu,am cautat si vizitat mai multe pensiuni din zona.Am ales Valea Argintilor.Am dormit 2 nopti,am fost primiti bine,am servit numai cinele deoarece nu sevim masa dimineata,iar la pranz am fost plecati sa vizitam,Castelul si imprejurimile.Personalul foarte amabil.Am hotarat cu sotul meu sa revenim la anul pentru 2 saptamani.Este o pensiune unica specific muntelui cu consitii excelente.O recomand cu multa placere

17.08.2011
    Am fost la Pensiunea Valea Argintilor,e curat,masa foarte buna pentru banii platiti...mi se pare chiar pomana.Administratorii se descurca foarte bine in conditiile in care mai vin si turisti ce strica linistea dupa ce consuma bauturi alcolice,vomita pe lenjerie,holuri.Cum micul dejun si cina se servesc pe bufet suedez,unii turisti isi umplu farfuriile de parca au platit suplimentar si nu privesc ca mai sunt si alti turisti.Au pretentii in costul platit sa li se faca si gratar,gasesc normal sa plateasca.Un turist a fost cu iodeia ca padurea este in spate sunt lemne.Oare au plantat vre-un copac in aceasta padure?Mi se pare ca unii turisti doresc sa plateasca pentru unu si consume pentru 10.Intr-un cuvant pentru ce am platit ,conditiile sunt excelente.

16.08.2011
    Nu exista text aferent acestui comentariu
    Este a 2-a oara cand merg la aceasta pensiune.Prima data am fost acum 2 ani la o nunta de argint si totul a fost foarte frumos,curat organizat ca la carte, mancare buna.Am hotarat sa facem si noi nunta de argint acolo...am dat un avans cu 4 luni inainte la celebra agentie jinfo tours.Cu 3 saptamani inainte de nunta de argint am hotarat sa mergem sa stabilim detalii..cum ar fi:masa in ce consta,berbecul la protap..cu bauturi etc...Am constatat ca este doar o umbra a pensiunii de acum 2 ani...aspectul este la fel numai ca este murdar peste tot, iar de pensiune se ocupa 2 oameni care fac totul si nu stiu nici cum ii cheama..Am fost serviti mai rau ca la cantina..striga bucatareasa adunarea..si era un singur fel vai de mama lui.In concluzie nu am avut cu cine sa stabilim, deoarece noii administratori nu se pricep la nimic nu stiu sa faca berbec la protatap, este mizerie nu ii intereseaza sunt niste simplii angajati..TOTUL MERGE PROST.NU ESTE POSIBIL LA O PENSIUNE DE 4 MARGARETE PENTRU 26 DE OAMENI SA SE OCUPE DOAR 2..AM VRUT SA FACEM GRATAR SI NE-AU CERUT BANI DE LEMNE..ASA CEVA???NU RECOMAND ACEASTA PENSIUNE SI IN CONCLUZIE NU VOM MAI FACE NUNTA DE ARGINT ACOLO.

10.08.2011
    Nu exista text aferent acestui comentariu
    Stimata domnisoara manager, nu am fost cazati la pensiune, dar telefonic am stabilit ca dormim la alta locatie iar masa o servim la pensiunea Valea Argintilor, unde ne petrecem si timpul.Era vorba de 2 nopti 3 zile. Deci la alta pensiune doar dormeam, atat, restul timpului ni-l petreceam la pensiunea dv. unde luam si masa. Administratorul pensiunii a promis ca totul va fi in regula, sa las deoparte orice griji si sa venim neaparat. In prima zi am servit masa respectiv pranzul si cina care au abundat in cartofi (ciorba de cartofi, copanele cu cartofi- la pranz iar la cina acceasi cartofi de la pranz cu 2 mini chiftele si un ardei umplut, asta numai mancare de cina nu este ). Dupa ce am servit masa de searta, urma sa mergem la pensiunea unde am fost cazati pentru a dormi. Ni s-au cerut banii inante pe cazare si masa, desi urma sa revenim dimineata. A doua zi am revenit pentru servirea micului dejun (care la fel a fost o dezamagire) si ni s-a spus ca , stimata domisoara manager, va deranjam .... , si de aici incolo sa ne descurcam pe cont propriu, adica sa plecam naibi de acolo. Noi ne-am programat un sejur de 2 nopti. Administratorul dvs. stia ca pensiunea este inchiriata si totusi a gasit varianta de a ne caza la alta pensiune, si era dipus sa promita orice numai ca noi sa mergem. DE CE ? Cand am discutat la telefon nu stia ca pensiunea este ocupata?
    Noi ne-am simtit jigniti, iar daca suntem imbracati in tinute lejere de vara sau de concediu, stimata domnisoara manager, asta nu inseamna ca nu avem profesii onorabile (ati fi surprinsa daca ati afla ocupatiile noasre).
    Imi pare rau ca am gasit acest site dupa ce am trait aceasta experienta urata, pentru ca am fost surprinsa sa gasesc multe comentarii negative, care ar trebiu sa va dea de gandit. Postarile favorabile suint sigura ca vi din partea rudelor sau prietenilor pentru ca nu poti multumit de mancare, iar curatenia la toalete lasa de dorit, de asta m-am convins.
    In concluzie .... pensiunea Vale aArgintilor .. DE EVITAT.
    P.S.1- poate va conformati rigorilor legii si eliberati si factura.
    P.S.2- Poate faceti niste cursuri de management, stimata domnisoara manager

09.08.2011
    Doanma Nicoleta Petra, dumneavoastra nu ati fost cazata la Valea Argintilor, pentru ca in acea perioada la pensiunea noastra s-a desfasurat Campionatul National de bridge, iar pensiunea a fost inchiriata exclusiv pentru ei. Nu vad astfel legatura intre nemultumirile dvs si pensiunea noastra.
    Manager pensiune,
    Jacqueline Pavel

Dragi cititori,

Remarc cu amuzament minciunile scrise in postarea de mai jos (Sandulescu). Am platit la iesirea din unitatea de cazare cum este firesc. Nu am primit factura si/sau bon fiscal la incasarea banilor de catre prestator. Chiar daca dansii au emis factura dupa discutiile de pe site. Aceasta nu este semnata de mine.

In cursul zilei de 23.5.2011 am primit un telefon de la doamna respectiva prin care imi cereau adresa sa imi trimita factura si ma chestionau cu privire la nemultumirile postate de mine pe site.

Din punctul meu de vedere ceea ce am scris este complet adevarat si am facut-o in speranta ca cei care vor citi sa inteleaga la ce sa se astepte cand viziteaza aceasta pensiune si sa aleaga in cunostinta de cauza.

Si eu fac acelasi lucru si beneficiez de informatiile postate de catre alti turisti pe site-urile de profil.

Aceasta nu poate fi o pensiune unde nu ai voie sa fi nemultumit :)

Cu stima,

23.05.2011
    Nu este nimic adevarat din tot ce au scris Dna.Irina si Vasile Voicu.Au venit in jurul orei 13,au mancat foarte bine..ordeful compus din kaizer,branzeturi locale carnat afumat,toba,drop,ciorba de pui cu smantana,vaza calita cu friptura si carnat,muraturi tort si 2 cafele.Seara au servit salata de vinete cu rosii,gratar din ceafa si placita dobrogeana.A doua zi dimineata au servit branzeturi,toba,drop ,kaizer,lapte,unt,gem,chiftele,cruditati.
    Camera au vizitat-o inainte de cazare le-au placut,s-a facut curat atunci, deoarece abia fusese eliberata.Stiau acest lucru si au fost de acord sa astepte sau sa se plimbe.Prosoapele erau curate,recunosc putin umede.S-au adus altele.Sapunele erau.In pret nu intra parcarea si in dreptul curtii nu era nici-o masina.Fam.Voicu si-au dus pe muteste bagajele la masina ne-anuntand ca vor sa plece,urmarindu-li-se pasii s-a mers la masina, atragandu-le atentia ca trebuie sa plateasca.Consider ca aceste persoane au venit in mod expres sa ne denigreze,sau sa nu plateasca.Banii au fost transmisi la Sediu Bucuresti si s-a emis factura cu chitanta ;
    VOICU VASILE ;fact.nr.1182056;val. ron 210;factura transmisa prin posta

23.05.2011
    este o zona superba,cu aer curat,pensiunea este curata,camerele spatioase cu grup sanitar,TV,lenjeria si prosoapele curate.Mancarea delicioasa si de buna calitate.Tacamurile,farfuriile si canile curate..
    Personalul superamabil.

23.05.2011
    La Valea Argintilor este superb,camere spatioase,TV,grup sanitar separat,masa este de foarte buna calitate,sala de mese este dotata cu TV plasma mere,(nu se fumeaza in sala de mese),sala separata cu biliard,tenis de masa,sah,remy,.Curtea este curata cu multa verdeata.Gazdele sunt foarte primitoare,serviabile.In camere asternuturile sunt de culoare alba,iar prosoapele sunt imaculate.Mergeti cu incredere...MERITA

22.05.2011
    Nu exista text aferent acestui comentariu
    Foarte scump pentru ceea ce ofera. Te poti caza la un hotel bun in zona pe aceeasi bani.
    Nu are: parcare,prosoape curate,curatenie in camera,veioze functionale,sapun in baie,aer curat,liniste.

Inapoi la Cazare Simon
Pensiunea Hanul Oierului 4****
Adresa:  Simon, str. Iancu, jud. Brasov
Fax:  0213 120 181
Web:  www.hanuloierului.ro
Pers. contact:  Ruxandra Butiri
Telefon:
0742 220 643
Nu uita sa mentionezi ca ai vazut oferta pe Infopensiuni.ro
InfoTurism membru ANAT © 2004 - 2017 SC InfoTurism Media SRL. Toate drepturile rezervate.
Infopensiuni.ro va ofera pensiuni si vile din toate zonele turistice, oferte speciale, rezervari online.
Utilizand acest serviciu inseamna ca sunteti de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.| Legislatie | Contact Harta site