Infopensiuni, portalul pensiunilor din Romania, iti ofera informatii actualizate despre cazare in pensiuni si vile din toata tara - Cazare litoral 2012 - cazare Mamaia, cazare Vama Veche, cazare Eforie Nord, cazare Mangalia, cazare Navodari - Cazare Valea Prahovei - cazare Sinaia, cazare Predeal - cazare zona Brasovului - cazare Bran, cazare Moieciu - cazare statiuni balneo - cazare Vatra Dornei - cazare Sibiu

Comentariile turistilor pentru Pensiunea Angy 2**

Nota pensiune

6.9
Nota bazata pe 6 comentarii
Notele sunt date de utilizatorii nostrii dupa ce s-au cazat la aceasta unitate

Notele utilizatorilor

• Grup
Numar comentarii: 6

15.07.2010
    Nu exista text aferent acestui comentariu
    Am fost in Sulina pentru 5 zile, la o pensiune chiar langa Dunare, la vreo 20 m. Acolo a fost superb si am dorit sa mai stam inca 3 zile, insa camerele erau deja date si rezervate. Cum doream sa mai stam am ajuns la pensiunea Angy. Am zis pensiune...doua casute prapadite si niste gazde apatice. A fost groaznic, a doua zi am fugit de-am rupt pamantul, le-am spus ca-i copilul bolnav si ne-am carat. A fost, fara sa exagerez, cea mai groaznica experienta a mea, camere mici, cu mucegai, gazde groaznice, aveai impresia ca te urmaresc non-stop. O curte mica si inghesuita si niste televizoare din secolul trecut. Acumvad ca au mai imbunatatit, dar cred ca atitudinea este aceeasi. Ma gandesc daca nimeream de la inceput la ei, se rasfrangea impresia asupra sulinei, care de altfel este un oras superb. O sa mai merg cu siguranta in Sulina, insa la Angy niciodata.

04.07.2009
    Am avut norocul sa imi petrec zilele de concediu in aceasta pensiune si pot afirma ca m-am simtit extraordinar. Totul era extrem de curat si placut, terasa plina de flori iar gazdele extrem de amabile. O recomand cu caldura.

Superb! M-am cazat cu familia si ne-am simtit cu totii minunat. Gazdele sunt extrem de primitoare si amabile, camerele si baile sunt foarte curate si racoroase iar terasa iti ofera o priveliste multicolora. Revenim cu siguranta si la anul!
    George Ghita
    19.09.2008
    Am petrecut 4 zile in vara asta darnu ne-am simtit bine deloc. In loc de masa pescareasca din partea casei care ar fi trebuit oferita la sosire, conform ofertei, am fost tratati cu un pat dublu din care am plecat cu coastele frante din cauza arcurilor care ieseau din el. Slab, slab, slab!
    Gulan Daniel
    10.09.2008
    Nu pot spune ca m-am simtit prea bine la aceasta pensiune. Oamenii mi s-au parut destul de neprimitori, atmosfera neprietenoasa. Am simtit-o pe gazda noastra ca fiind o persoana foarte ocupata, am inteles ca se ocupa si de un bar din apropiere dar asta nu o scuza pentru interesul destul de scazut pentru confortul oaspetilor, ma refer la cazare, semnal TV si in mod deosebit pentru masa servita. E adevarat ca in Sulina nu ai prea multe alte optiuni pentru servirea mesei dar cred ca eram mai inspirati daca serveam masa oriunde altundeva in oras. Din respect, nu vreau sa detaliez lipsa de preocupare si calitatea mesei servite. Asta e, a fost o experienta de viata. Prieteni, daca vreti neaparat sa vizitati Delta, va recomand Sf. Gheorghe unde ani ade zile msimtit mult mai bine. Vara asta am zis sa mai schimbam locatia dar ne-am inselat amarnic. Toate cele bune.
    Rodica Sandor
    25.08.2008
    Am vizitat aceasta pensiune in vara aceasta si am fost foarte dezamagit de calitatea meselor servite, de lipsa totala de variabilitate a preparatelor.O saptamana intreaga pranzul a constat din ciorba de peste cu foarte mult mujdei, si din peste prajit, in mod invariabil.Este imposibil ca un om normal sa nu-si altereze ficatul in aceste conditii. Atmosfera rece, total impersonalizata, patul dublu din camera 4 sub orice critica,semnalul tv foarte slabcomparativ cu cel din locuinta gazdei, meniul zilnic gras si invariabil, lipsa totala de consideratie pt oaspeti, toate acestea sunt elemente pt care imi doresc sa uit cat mai repede de vacanta ratata petrecuta la aceasta asa-zisa pensiune Angy.Cu scuze dar asta e realitatea. Nemaivorbind de amanuntul mincinos din oferta, in care se mentiona ca la sosire, oaspetii primesc o masa pescareasca gratuit. Cand am intrebat gazde de asa ceva, a zis ca oferta era valabila pana la 15 iunie.Eroare, dragi prieteni!

Inapoi la Cazare Sulina
Pensiunea Angy 2**
Adresa:  Str. a IV-a, Nr. 77, Sulina, jud. Tulcea
Fax:  0240 544 201
Pers. contact:  Rosca-Neranzi Angelica
Telefon:
Click aici pentru a vedea numarul de telefon!
Nu uita sa mentionezi ca ai vazut oferta pe Infopensiuni.ro
InfoTurism membru ANAT © 2004 - 2024 SC InfoTurism Media SRL. Toate drepturile rezervate.
Infopensiuni.ro va ofera pensiuni si vile din toate zonele turistice, oferte speciale, rezervari online.
Termenii si conditiile de utilizare | Politica de Confidentialitate | Politica de Cookie-uri | Legislatie | Contact |  Harta site