Infopensiuni, portalul pensiunilor din Romania, iti ofera informatii actualizate despre cazare in pensiuni si vile din toata tara - Cazare litoral 2012 - cazare Mamaia, cazare Vama Veche, cazare Eforie Nord, cazare Mangalia, cazare Navodari - Cazare Valea Prahovei - cazare Sinaia, cazare Predeal - cazare zona Brasovului - cazare Bran, cazare Moieciu - cazare statiuni balneo - cazare Vatra Dornei - cazare Sibiu

Comentariile turistilor pentru Pensiunea Damatis 3***

Nota pensiune

7.3
Nota bazata pe 4 comentarii
Notele sunt date de utilizatorii nostrii dupa ce s-au cazat la aceasta unitate

Notele utilizatorilor

• Grup
Numar comentarii: 4

03.08.2011
    Nu exista text aferent acestui comentariu
    Cosmarul de la Lepsa – Pensiunea Damatis!
    Lepsa este un sat frumos la vreo 70 km de Focsani, unde agroturismul este destul de dezvoltat. Eu si consoarta mea am fost pe parcursul mai multor ani in acest loc. Anul acesta ne-am cazat la Pensiunea Damatis (3 margarete/stele). Regretam nespus alegerea facuta si nu recomandam nimanui acest loc. Rezervarea am facut-o din timp, cu vreo luna jumate inainte de perioada dorita, mai ales ca am dorit sa stam 9 nopti si in iulie. Am vorbit la telefon la pensiune, dupa care am recornfirmat pe email cu proprietarul pensiunii rezervarea. Cu o saptamana inainte de data sosirii noastre acolo am reconfirmat prin email rezervarea. In primul rand mentionez ca preturile de pe site-ul lor personal sunt mult mai mici decat cele cerute de ei si afisate la receptie (reclama sufletul comertului! realitatea insa este cu totul alta mancare de peste!). Camera data era destul de ok din punct de vedere al mobilierului si dotarilor, insa extrem de inghesuita, prea multe intr-un spatiu prea mic – motiv pentru care in special noaptea ne simteam sufocati. Problema este ca in momentul in care deschideam usa la balcon , fiind la munte, se facea foarte rece. Daca inchideam usa balconului ne asfixiam din nou. Am fost cazati la etajul unu si am crezut ca e bine. Gresit – deoarece sub balcoanele de la etajul 1 este copertina de la restaurant care este facuta dintr-un material cauciucat, care atunci cand sta in soare emana un miros inecacios ca de asfalt proaspat turnat si incins. Si iar, pe timpul zilei, aceasi problema – daca stai cu usa balconului inchisa e farte sufocant, cum deschideai usa camera era inundata de mirosul de cauciuc ars .
    Din cate ne-am dat noi seama acelea sunt genul de camere a caror izolare duce la faptul ca vara se incing tare si iarna se racesc repede. Chiar am inteles ca uneori iarna li se mai strica centrala si turistii au mai avut parte de 1-2 zile de stat in frig.
    In ceea ce priveste curatenia camerei pe parcursul sejurului a trebuit sa dam mici atentii, de genul ciocolata, femeii de serviciu, pentru a ne lua cosul de gunoi, a ne mai aduce un sapun etc. Pe tot parcursul sejurului prospoapele nu au fost schimbate niciodata totusi.
    La restaurant – in pretul camerei intra mic dejun de 10 lei de persoana. Orice depasese suma asta clientul plateste extra. Am descoperit ca acesta este un bun mijloc de umflare a unor bani de la clienti, de catre chelneri.
    La un moment dat eu si consoarta chiar ne-am mirat cum de pot costa 2 portii de fulgi de porumb (simpli, din cei romanesti) cu lapte, 2 chifle cu un pic de unt si dulceata suma ce ne-a fost ceruta .. care era in plus fata de cei 20 de lei inclusi in pretul camerei ..
    Astfel incat cu meniul, un pix si o foaie in mana am fost la chelner sa facem calculele.. si am aflat ca eu si consoarta am mancat in dimineata aceea jumate de kg de fulgi de porumb!!!!!!!
    Ni s-a spus ca in meniu este trecut pretul pentru 100 de grame..insa noi am mancat 250 de grame fiecare! Ne-am mirat si noi cum de intr-un blid mic pot incapea 250 de grame de fulgi de porumb (o punga intreaga) plus lapte.. nu mai zic faptul ca ne-am uitat la noi, 2 persoane perfect normale si chiar atletice, si ne-am gandit unde ar fi incaput in stomacele noastre atatea cereale, urmate de cate o chifla cu unt si dulceata.
    Am vazut o familie, mama, tata si 2 copii sub 5 ani amandoi, care pentru un mic dejun la care au mai venit si ei personal cu iaurt de la magazin (pentru copilasi), au platit in plus 35 de lei! Mama chiar a intrebat daca suma asta este peste suma ce li se cuvine (chelnerul a confirmat ca intr-adevar, asta era in plus).
    Culmea este ca un singur chelner, care din pacate a venit in ultimele zile cat am stat noi acolo, era corect. Si chiar am cerut din nou micul dejun care continea “jumatate de kg de fulgi de porumb pentru 2 persoane “ si in mod evident nu ni s-a cerut nimic in plus, ni s-a spus ca ne-am incadrat in suma de 20 de lei.
    Seara curtea din spatele pensiunii era complet in bezna. Noi am avut noroc ca am avut o lanterna mica la noi, insa am vazut alti turisti orbecaind prin intuneric.
    Lovitura de gratie ne-a fost data intr-o zi de joi, cand am hotarat sa mergem intr-o excursie pana la Lacul Sf Ana (care se afla la aprox 70 de km mai in nord de Lepsa).
    Ne-am intors din mica excursie seara pe la 8. Eram obositi de la drum, de la inotul in lac si statul in soare, eram infometati. Am venit veseli cu gand sa mergem sa mancam ceva la restaurant. Eu duceam bagajele spre camera si consoarta mea s-a dus sa ia cheia de la receptie. Acolo receptionera a luat-o pe consoarta pe ocolite, ca sa ii prezinte o mare “oferta” ce o avea pentru noi. Idea de baza era ca le venea de vineri un grup care ocupau aproape toata pensiunea. Si ea, receptionera, s-a gandit ca noi sa mergem sa vedem o camera…alta camera decat cea in care statusem noi de aporape o saptamana. Sa o vedem si daca ne place putem sa ne mutam in ea. Ea a spus ca este o camera mult mai buna si ne-ar fi mult mai bine acolo.Consoarta mea a urcat sus unde eu o asteptam cu bagajele, cu o fata cam cazuta. Cand mi-a spus ce i-a spus receptionera mi-a cazut si mie moralul de tot.
    Dar am spus totusi hai sa vedem noua si “minunata” camera.
    Camera era de fapt sala de jacuzzi, care pe langa sala propriu-zisa care contine cada ce este pe post de jacuzzi, mai avea o prelungire cu un pat, 2 fotolii si un TV.
    Camera nu era bine luminata, avea niste lumini in partea cu “jacuzzi-ul” si in micul hol de la intrare, insa in partea cu patul nu avea lumina. Ne-am uitat, avea si grup sanitar, balcon..
    Nu m-a prea incantat idea in 1 rand de-a incepe sa-mi strang lucrurile dintr-o parte pentru a ma muta in alta, in plus totusi – sa dormi la baia publica?!?!
    Insa consoarta mea era deja epuizata de la faptul ca noptile anterioare ne tot zvarcoliseram din cauza faptului ca in camera unde statusem era sufocant, si trebuia ba sa deschidem balconul sa aerisim un pic, ba sa-l inchidem dupa ce se racea complet camera. Vazand ea cat de mare era camera asta (caci era facuta din 2 parti destul de maricele) si faptul ca era mult mai racoare decat in vechea camera am stat si ne-am sfatuit si am spus ok… hai totusi sa ne mutam!
    Ceea ce nu ne-am dat seama decat dupa ce ne-am mutat si dupa ce ne-a fost adus un bec chior pentru o lampa de langa pat era ca acea camera era intr-adevar mai racoroasa din cauza faptului ca pe jos in loc de ceea ce parea a fi parchet laminat era o gresie ce imita bine parchetul!Iar peretii erau “tapitati” cu piatra.
    Asta in partea cu patul, caci evident in partea cu “jacuzzi-ul” peretii erau cu faianta si pe jos gresie bleu.
    Camera era foarte umeda si rece, practic am simtit de parca dormeam intr-un beci.
    Pe langa asta patul era scurt, avand o lungime de maxim 1,65 m. Era si destul de ingust, insa noi fiind slabi nu ne-a trebuit mai mult. In plus patul statea in 2 suruburi. Aveam impresia la fiecare miscare ca o sa se rupa cu totul. Nu mai spun ca scartaia de fiecare data cand ne miscam sau ne intorceam de parca gemea. Iar salteaua era de cea mai proasta calitate, foarte dura.
    In noaptea aceea nu am dormit deloc.
    Si daca asta nu ar fi fost de ajuns vineri seara a venit grupul. Un grup format din personaje cel putin dubioase. Problema a fost ca au inceput de pe la 8 seara petrecerea si a tinut pana a 2 a zi dimineata la 4. Petrecerea a fost cu muzica populara data la maxim, cu chiote si urlete din partea celor ce formau grupul si cu batai in mese, cu trantit de usi, cu strigat de la balcoane etc.
    Patronul pensiunii nu a facut niciun gest pentru a-i ruga pe acesti clienti sa dea volumul putin mai jos si sa respecte totusi faptul ca mai erau si alti oameni in pensiune.
    A 2 a zi dimineata, dupa o a 2 a noapte alba pe care am facut-o amandoi, eu si consoarta mea ne-am hotarat sa mergem sa cerem banii pe ultima noapte si sa plecam.
    Am fost la receptie si am comunicat decizia noastra.
    Receptionera s-a uitat candid la noi si ne-a intrebat suav daca cumva muzica a fost prea tare?
    Ne-am stapanit amandoi de la a-i da “explicatii”.
    Am impachetat si la plecare am mers sa ne luam banii. Desi pretul camerei in week-end (era o zi de sambata) este mai mare decat cel din timpul saptamanii noua receptionera ne-a returnat banii la pretul din timpul saptamanii (cu vreo 25% mai putin decat era normal). Patronul pensiunii statea in acel moment la receptie cu spatele la noi, nici nu s-a sinchisit sa se intoarca, sa vada totusi cum e posibil ca niste clienti care au stat mai bine de o saptamana la el la pensiune, care au mancat si seara la el la restaurant, pleaca suparati.
    Ni s-a facut , si mie si consoartei, o sila inimaginabila, am luat banii asa cu 25% mai putin si am luat hotararea sa nu mai trecem niciodata pe acolo pe la Damatis.
    Nu sfatuim pe nimeni sa mearga.

08.11.2010
    Tocmai am venit de la pensiunea Damatis unde am stat un week-end si as vrea sa scriu cateva observatii personale.

Pro:
    - spatiul de cazare in apartament e foarte generos, cu un balcon mare si o baie luminata frumos.
    - locuri de parcare multe in curte, mult spatiu liber in jur, liniste.
    - meniul foarte ingrijit conceput, prietenos, iar ceea ce am mancat a fost foarte gustos dupa parerea mea.
    - am rugat sa ni se dea mai multe prosoape si am fost ajutati imediat.
    - s-a golit cosul de gunoi a doua zi.
    - pretul apartamentului e similar cu altele din zona sau cu doua camere duble (165 lei la inceputul lui nov 2010), desi conditiile sunt cu mult mai bune din cate am vazut in poze, dar si la fata locului recunoscand din masina vilele vazute in poze.

Contra:
    - canapeaua nu era tocmai curata si scartaia ingrozitor de cate ori ne intorceam de pe o parte pe alta.
    - am prins doua zile in care a fost oprit curentul in toata Lepsa vreo 5 ore in prima zi la pranz si de la 10:00 la 16:30 a doua zi (sambata si duminica!). Baia nu are geam asa ca dupa ce am inchis usa a trebuit sa folosim lumina telefonului pentru a vedea unde e toaleta. In camera era o lumina de veghe alimentata de generatoare, ar fi fost bine sa fie inca una la fel in baie.
    - prima zi am prins vant puternic, noaptea a fost rece desi caloriferele erau la 5, a doua zi s-au incins tare si le-am tinut la 3.
    - chelnerii au uitat in prima dimineata sa puna ceaiurile pe nota, iar la pranz la fel cu limonada; poate este o metoda de a-si rotunji veniturile. Atentie directiunea! Nu da bine. As fi scris direct catre conducerea pensiunii daca gaseam un email pe site-ul www.pensiunea-damatis.ro.
    - am senzatia ca locatia este sensibil mai rece si mai expusa la vant decat in zona centrala a statiunii, dar nu sunt foarte sigur de asta. Au fost inca mai multe momente cand iesind din pensiune ne lua vantul si la cativa km intr-un sens sau altul era placut.
    - conexiunea wireless la Internet ni s-a spus ca merge doar pe hol la etajul 1. A mers doar prima zi, apoi nu a mai mers deloc, desi semnat era.
    - cam lipseau becuri atat in camera cat si in sala de mese.

Una peste alta noi ne-am simtit bine pentru ca zona e foarte frumoasa toamna, mai ales Cheile Tisitei.

20.09.2010
    Am fost in Lepsa si la modul general am fost dezamagita de ce am gasit in majoritatea pensiunilor (MARE,MARE MIZERIE). Am colindat cca 4 ore si nu am gasit nimic in care sa pot dormi fara grija. Ca o ultima solutie a fost aceasta pensiune in care am intrat cu frica tarifului prea mare pt familia mea si cu teama de a nu gasi aceeasi mizerie ca in celelalte pensiuni. Am fost marcati de ce am vazut in spatele usilor. CURATENIE, OSPITALITATE SI BUN SIMT. A fost ca o gura de apa in desert. Nu exagerez cu nimic daca spun ca totul a fost perfect. De la cazare pana la mancare si felul cum am fost intampinati. Si nici nu costa prea mult. 100 ron cu mic dejun inclus pt. 2 persoane (mic dejun in valoare de 20 ron). De asemeni, curtea destul de frumoasa (avea un foisor imens cu gratar, mese, banci - mie mi se pare de neacceptat ca o curte a umei pensiuni de la munte sa nu aiba macar un foisor). Daca aveti drum in zona, nu ocoliti aceasta pensiune. Nu o sa va para rau.
    VLAD
    23.11.2008
    Personalul de la receptie iti poate face o surpriza placuta :sa te cazeze intr-o camera cu ferestre mate,fara tot inventarul sau dimineata la ora 9 sa apara la receptie intr-o tinuta total inadecvata mai precis in PIJAMA La restaurant alte surprize in ceea ce priveste prezentarea produselor si ceea ce primesti in realitate de la bucatarie

Inapoi la Cazare Lepsa
Pensiunea Damatis 3***
Adresa:  Lepsa, nr. 2, jud. Vrancea
Web:  www.pensiunea-damatis.ro
Pers. contact:  Damatis
Telefon:
Click aici pentru a vedea numarul de telefon!
Nu uita sa mentionezi ca ai vazut oferta pe Infopensiuni.ro
InfoTurism membru ANAT © 2004 - 2024 SC InfoTurism Media SRL. Toate drepturile rezervate.
Infopensiuni.ro va ofera pensiuni si vile din toate zonele turistice, oferte speciale, rezervari online.
Termenii si conditiile de utilizare | Politica de Confidentialitate | Politica de Cookie-uri | Legislatie | Contact |  Harta site