Infopensiuni, portalul pensiunilor din Romania, iti ofera informatii actualizate despre cazare in pensiuni si vile din toata tara - Cazare litoral 2012 - cazare Mamaia, cazare Vama Veche, cazare Eforie Nord, cazare Mangalia, cazare Navodari - Cazare Valea Prahovei - cazare Sinaia, cazare Predeal - cazare zona Brasovului - cazare Bran, cazare Moieciu - cazare statiuni balneo - cazare Vatra Dornei - cazare Sibiu

Comentariile turistilor pentru Pensiunea Traian 3***

Nota pensiune

8.3
Nota bazata pe 3 comentarii
Notele sunt date de utilizatorii nostrii dupa ce s-au cazat la aceasta unitate

Notele utilizatorilor

Numar comentarii: 3
  • Comentariu pentru Pensiunea Traian

12.04.2010
    am fost la pensiunea traian in concediu, unde am fost foarte multumiti de felul in care am fost tratati: curatenie, ospitalitate, apa calda nonstop, si mai ales mancarea gatita de d-na Rodica este excelenta (am plecat cu cateva kg in plus si multe retete). Va recomand sa va petreceti macar cateva zile la pensiunea Traian din Simon.

01.08.2009
    Desi am facut rezervare cu o zi inainte pt 2 camere cu baie timp de o noapte cand am ajuns am fost informat ca un client s-a hotara sa ramana mai mult si ne pot da o singura camera si aceea cu baie pe hol. ok, motiv intemeiat pt Romania, in conditiile in care aveau nr meu de telefon, veneam de la cca 550 km, plecasem de dimeata si deja era dupa amiaza. Cand am intrebat de ce nu am fost anuntati din momentul in care s-a ivit problema mi s-a reprosat ca de dimineata incerca sa ne gasesca o solutie. Solutia lor era o camera la vecini, deci daca veneam cu familia eu si sotia dormeam intr-o casa iar copii in alta casa la cca 200 m. Ospitalitate si respect romanesc. poate ca e frumos acolo, nu stiu, pt ca am plecat am intrat pe net si in 20 minute am gasit 2 camere la acelasi pret. Comportament similar cu al unor particularilori care ofera cazare pe litoral, specula maxima,Dar aceasta este o pensiune acreditate nu un particular cu 2 camere, daca chiar a intervenit motivul care a fost spus si camerele(cu baie inclusa) nu a fost date altora care au vrut sa stea mai mult de o noapte, era ok daca eram anuntat ca a intervenit ceva si era foarte frumos daca i-mi gasea 2 camere la aceasi pensiune . Sincer ma asteptam mai mult de la oameni din aceasta zona, si nu cred ca sunt multi la fel dar exista si asemenea specimene
  • Comentariu pentru Pensiunea Traian
    Caty
    23.11.2008
    E super marfa acolo .Am fost vara asta (2008) si m-am distrat super mult . In special acolo este un loc linistit, ferit de aglomeratia orasului si de poluare .GAzda de nota 10 ;) .Sper sa revin :D:)

Inapoi la Cazare Simon
Pensiunea Traian 3***
Adresa:  Simon nr. 356, jud. Brasov
Web:  www.pensiuneatraian.ro
Pers. contact:  Sfetea Ana Rodica
Telefon:
Click aici pentru a vedea numarul de telefon!
Nu uita sa mentionezi ca ai vazut oferta pe Infopensiuni.ro
InfoTurism membru ANAT © 2004 - 2024 SC InfoTurism Media SRL. Toate drepturile rezervate.
Infopensiuni.ro va ofera pensiuni si vile din toate zonele turistice, oferte speciale, rezervari online.
Termenii si conditiile de utilizare | Politica de Confidentialitate | Politica de Cookie-uri | Legislatie | Contact |  Harta site